Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

:O :(

Av Elin - 15 juni 2008 00:29

14.30 idag ska jag på DOP. Jag kommer seriöst dö. Det betyder en massa mat in stora mängder och en massa folk hatar att äta bland folk :(. Sen jag som har lyckats gå ner så mycket. Allt kommer blir förstört :( Jag kommer bara sitta och stirra och ta hur lite som helst. Det komemr sluta att alla tittar på mig och pratar snett om mig. Vad ska jag ta mig till? Jag vill ju så gärna dit om det inte vore för maten. Jag har iaf satt upp ett schema för träningen imorgon. Jag ska innan dopet ut och gå i en timme (power walk), sen efter dopet blir det en halv timmes springning och 1 mils cykling. Nu jävlar behöver jag träna om jag ska kunna behålla vikten och gå ner mer. 

Jag ska klara det här. Jag ska visa alla att jag är stark. Jag har klarat hela veckan bra även fast den har haft sina motgångar.


Jaja ha det bra <3

 
 
Malin

Malin

16 juni 2008 00:15

"Jag ska visa alla att jag är stark" Finns väl bättre sätt att visa sin styrka och karaktär på? En anorektiker verkar ha hur mycket viljestyrka som helst? Tänk om den kunde användas på ett vettigare sätt. De enda som ser upp till dig är de människor som mår lika dåligt som du. De som verkligen älskar dig skulle aldrig tycka att du är stark eller duktig för att du långsamt tar livet av dig.
Jag är verkligen ledsen för din skull och hoppas att du finner styrkan att ta dig ur ditt sjukliga tänkande. Styrkan har du ju uppenbarligen, du ska bara "omdirigera" den lite ;-)
Lycka till!
/Malin

http://lillskogen.just.nu

 
Malin

Malin

16 juni 2008 00:22

Om du nu vill nå den perfekta kroppen, så är inte det rätta sättet att svälta sig själv. Med rätt näringsrik mat och bra träning, så kommer du bli mycket snyggare än de som inte äter alls. Finare hy, vackrare hår, fastare, mjukare skinn, en fast, snygg putrumpa och en slimmad mage. INGET av det jag nämnde kommer du att få/ha kvar om du inte äter. Vem vill ha en tjej med finnar, torrt, fnasigt, sladdrigt skinn, sönderfrätta tänder, dålig andedräkt, hes röst, trasiga naglar, stripigt, tunt hår, en platt, sladdrig rumpa???? Inte många! Tänk om och bli sundare. Killar vill ha vältränade tjejer med fräscht utseende, typ fitness tjejer, de har verkligen snygga kroppar. Gissa om de äter? Ungefär som en karl *skrattar*, men de äter RÄTT. Ds

http://lillskogen.just.nu

 
Christina

Christina

16 juni 2008 21:41

Hej!

Bläddrade igenom lite av dina inlägg och läste på många håll om att du gått ner nåra kilon, gått upp nåra kilon. Om man "svälter" sej, dvs bara tränar och äter typ bara ett äpple/sallad så ställer kroppen in sej på just svält och börjar lagra fettreserver.. Om man sen då äter mat (läste nått om nån halv hamburgare och tacopaj) så suger kroppen åt sej detta som en svamp och man går upp i vikt fort, ungefär som en misslyckad atkinsdiet. Vad jag har förstått så vill du gå ner i vikt fort, men jag tycker att du istället ska göra det på det rätta sättet: äta nyttigt och motionera, annars kommer du bara pendla i vikten och du kommer må jätte dåligt. Inget fel i att vilja gå ner i vikt om man inte är nöjd med den men det måste göras på ett sunt sätt annars kan du skada din kropp.. Du är säkert jätte fin- det är vi alla, ta hand om dej!

får man lov att fråga hur lång du är?

kram Christina

http://www.WaitingOnTheWorldToChange.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 februari 2009 20:52

Lägger nog ner den här bloggen! Har en annan och den är bättre. Fick en bättre start och jag blev mer nöjd med den. Ni som vill ha den, skriv en kommentar ;) :D   Stay strong <3 ...

Av Elin - 6 februari 2009 01:51

Har börjat gå ner igen, men detta efter att jag ätit lite mer än vad jag bestämde mig för. Först ville jag ha ca 500 kcal men det gick åt skogen, vågen stod stilla. Men sen bestämde jag mig för att äta ca 1000 kalorier om dagen och träna mycket. Det ...

Av Elin - 25 januari 2009 00:26

Jag är ledsen, arg och besviken på mig själv. Jag går inte ner i VIKT. Vad gör jag för fel? Varför har det slutat fungera. Det är som om min kropp har bestämt att jag inte får gå ner i vikt. Varför? Jag håller på att bli fullkomligt galen. Jag vet i...

Av Elin - 11 januari 2009 20:49

Vågen har stått riktigt stilla enda sedan i fredags :( Men det får bli ändring i veckan. Jag får se till att ta långa promenader :) har varit svårt att hålla sig ifrån maten i helgen eftersom mamma har varit på mig som en hök. Men imorgon blir det lä...

Av Elin - 8 januari 2009 18:58

Ja ni, just nu står det ganska så stilla på vågen :( men har iaf gått ner 5 kg på 6 dagar men hoppas att jag hinner gå ner två till innan lördag :) För då är det faktiskt så att jag nått mitt första MÅL :) Men just nu är jag lite irriterad på mig sjä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards