Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Elin - 21 februari 2008 22:01

jag klarade dagen utan mat eller ja förutom äpplet då. men hoppas att det inte visar på vågen. jag hann inte att gå ut och gå något mer idag så jag får ta och träna extra mycket på gymet imorgon så att jag blir av med så mycket kilon som möjligt innan min födelsedag. men vet inte hur jag kommer att kunna äta då, jag menar det är ju tårta och så, det är ju viserligen i maj så då kanske jag har gått ner rätt mycket så att jag kan äta något iaf. så att ingen fattar något. och sen kan man ju alltid spy upp allt efteråt. och träna en massa, men förhoppningsvis så fixar det sig :D jaja

Av Elin - 21 februari 2008 18:22

idag när jag ställde mig på vågen så visade den att jag gått ner två kilo sen går :D fy fan vad gött alltså har jag gått ner 4 kilo på tre dagar :D jippi.  men helst vill jag att det ska gå fortare. 


idag har jag förstört allt för jag hart ätit ett äpple, var tvungen, för att visa i skolan att jag äter och så. :'( men som tur är så har jag gått bort det iaf, har varit ute och gått med linnea idag typ en mil :D får väll göra lite mer situps ikväll typ 200 eller något. aja måste plugga lite nu men skriver nog lite sen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards