Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Elin - 17 maj 2008 23:54

Det har fullkomligt gått åt helvete idag. Åt en jävla massa dret:


½ blod grape

½ näve tacos, med en näve sallad

3 st fläskfilé bitar med en näve sallad

Plus en näve plock godis :( fy fan hur kunde jag? förstår helt enkelt inte mig själv :(


var ute och gick en promenix iaf, i 75 minuter, ganska snabbt också, brände ca 449 kcal. Men längt ifrån allt jag ätit idag. Får ta i med hård handskarna imorgon. fast måste äta lite eftersom mamma är hemma. Men på måndag och tisdag ska jag iinte äta ett dugg för jag kommer ju inte bo hemma då, ska bo på hotel utan föräldrar :) bara kompis. Blir bra det. då är det ju bara att klaga på huvudvärk eller illa mående, kan ju säga att det är PMS :) aja ha det bra puss på er <3 


föresten imorgon kommer en sammanfattning å veckan som varit :) :P

Av Elin - 17 maj 2008 12:59

4,5 kilo lättare på 5 dagar :) inte illa :) fast bättre kunde det va. Men jag får väl vara nöjd. Jag är lite yr och fryser som f*n :( Men ska man vara fin får man lida pin :) :P

Försöker få i mig lite tacos och sallad, men det är då inte mycket, eller jo mer än vad jag vill äta men är så illa tvungen, måste få ordning på allt plugg som jag har missat.


Är det någon som vet hur mycket kalorier det kan vara i det? Lite tacofärs och en näve sallad? tacksam för svar :)


Vet inte om jag hinner träna något idag :( kommer säkert gå upp en massa skit eftersom jag måste att två bitar fläskfilé och lite sallad ikväll plus at jag åt enhalv blod grape förut :( FY FAN. Men måste försöka hinna gå ut och springa lite. skriver igen sen så ni får veta hur jag gör.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards