Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Elin - 21 maj 2008 22:13

Maten gick bra idag fram till vi skulle hem och baka grehs till skolan imorgon eller assp jag åt en kaka och en muffins men sen kom pappa hit och sa att vi skulle till Mc´donalds livet rasade samman. nör jag väl var där var jag så hunrig att jag trykte i mig en mellan pommes och chicken nuggets håller på att dö nu vet inte vad jag ska ta mig till. Har säkert gått upp en massa nu

:( imorgon får det bli hårdträning på kmti eller hur jag nu ska göra någon form av träning blir det iaf. aja ha det bra <3

Av Elin - 21 maj 2008 08:31

Jag hade bestämt mig jag skulle upp på den där jävla vågon om det så skulle ta resten av mitt liv att våga det. Jag gjorde det. Jag ställde mig på den, den som förstört mitt liv så oerhört mycket. Visste inte från eller till när jag såg att jag hade gått ner ett kilo till :) det är bra men inte jätte bra :( :) Det kunde ha varit bättre :) Men gud vilken lycka det var jag som hade trott att vågen skulle visa mer än vad den gjorde innan resan men så var det inte :) nej men nu måste jag dra till skolan. Ingen god mat skulle de va idag så då är det bara att skulle på det. :) ingen tycker om den :P


hej då ha det bra <3 :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards