Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Elin - 18 maj 2008 22:05

sammanfattning av veckan:


måndag: friskis och svettis pass + cykel 1.5 mil  (började)

tisdag: promenix 1 mil + cykel 1.5 mil      -2 kg

onsdag: fotboll + cykel 1.5 mil      -0,5 kg

torsdag: cykel  1.5 mil   -1 kg

fredag: friskis och svettis pass + cykel 1.5 mil       -0.5 kg

lördag: promenix      -1 kg

söndag: promenix    -1 kg


-6 kg på en vecka :) hoppas att det blir lika bra denna veckan, jag menar då har jag inte längt kvar til min mål vikt :) som jag då inte skriver ut för då vet ni hur mycket jag väger nu, och då skäms jag :(


Av Elin - 18 maj 2008 21:34

Idag har jag inte ätit så mycket en näve tacofärs och en näve sallad :) känns gött det <3


Kom nyss hem från en liten promenix hann inte gå mer än 1 ½ timme så det fick bli en snabbis fast jag gick ganska fort så jag brände ca 553 kcal :) men jag har iaf bränt mer än vad jag ätit så :P hoppas det syns på vågen imorgon. Kommer inte kunna skriva något för än på tisdag för jag ska till linköping :) men jag ska iaf inte äta något förän på onsdag. Ska skita i maten helt och hållet därför att jag hinner inte träna och jag vill absolut inte äta bland så mycket folk, vet inte om de kommer äta på hotellet eller hur de skulle göra.  

Av Elin - 18 maj 2008 15:35

Idag har jag inte ätit så mycket mindre än en halv näve tacofärs och en halv näve sallad om ens det. Nu undrar ni säkert äter hon bara det? det gör jag faktiskt inte med har man det hemma i en matlåda kan man lika gärna äta det (om jag nu måste). Plus att det faktiskt inte är så mycket kalorier i det. Jag ska äta det ikväll också :S Mamma gjorde ny till henne och D så jag tänkte jag får väl ta det jag med :/


Nu pluggar jag som tusan och ska se til att bli färdig med en sak till sen blir det till att gå ut och gå :) och sen blir det tv :P Just det måste packa också åker ju imorgon :) fan vad nice :)


skriver ikväll igen, just det ställde mig på vågen imorse, jag har gått ner ett kilo till, ikväll blir det sammanfattning av veckan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards