Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Rubrik saknas

Av Elin - 20 maj 2008 20:10

hemkommen nu shit vad dåligt det har gått med maten :( jag trodde att vi skulle få äta var för sig men inte då, vi skulle ut på resturang. det första jag tänkte när jag hörde det fan nu kommer jag blir ännu fetare. Tanken av att äta var avskyvärd. Efter att jag fick reda på det satt jag bara och tänkte på det och inget annat. No way. Men vi kom till resturangen, jag kollade på den förbannade menyn och jag visste hela tiden att jag skulle behöva äta offentligt. Men jag valde oxfilé med wokade grönsaker och ris med sötsur så på det. Mina tankar kretsade runt kalorierna och kolhydraterna. Jag åt upp oxfilén biten och de wokade görnsakerna men kunde inte knappt se på riset så det sket jag i. Jag hade typ suttit och petat i maten och kollat ner i tallriken för att ingen skulle se att jag fetbomben satt och åt mat. När i skulle promenera tillbaka så kom en lärare som satt bredvid mig om jag hade en ätstörnig eftersom jag mådde så dåligt efter allt käk. Hon hade tydligen sett mig nästan springa till toaletten direkt efter. Jag mådde så jävla illa efter maten så jag var tvungen att kräkas. På kvällen tog vi en promenad ganska lång och gick snabbt så jag brände en del kalorier även fast jag visste det inte var allt. Men som tur var hade jag inte ätit något annat på hela dagen. Sen kom det en ny dag och det är nu idag. Jag har inte ätit något idag förutom en kexchoklad pågrund av att jag höll på att svimma. plus att de gav mig två chicken nuggets bitar. FY fan säger jag. Vågar verkligen inte ställa mig på vågen imorgon :( men måste. ursäkta det långa inlägget. Var tvungen att skriva av mig lite. hoppas ni mår bättre än vad jag gör.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 februari 2009 20:52

Lägger nog ner den här bloggen! Har en annan och den är bättre. Fick en bättre start och jag blev mer nöjd med den. Ni som vill ha den, skriv en kommentar ;) :D   Stay strong <3 ...

Av Elin - 6 februari 2009 01:51

Har börjat gå ner igen, men detta efter att jag ätit lite mer än vad jag bestämde mig för. Först ville jag ha ca 500 kcal men det gick åt skogen, vågen stod stilla. Men sen bestämde jag mig för att äta ca 1000 kalorier om dagen och träna mycket. Det ...

Av Elin - 25 januari 2009 00:26

Jag är ledsen, arg och besviken på mig själv. Jag går inte ner i VIKT. Vad gör jag för fel? Varför har det slutat fungera. Det är som om min kropp har bestämt att jag inte får gå ner i vikt. Varför? Jag håller på att bli fullkomligt galen. Jag vet i...

Av Elin - 11 januari 2009 20:49

Vågen har stått riktigt stilla enda sedan i fredags :( Men det får bli ändring i veckan. Jag får se till att ta långa promenader :) har varit svårt att hålla sig ifrån maten i helgen eftersom mamma har varit på mig som en hök. Men imorgon blir det lä...

Av Elin - 8 januari 2009 18:58

Ja ni, just nu står det ganska så stilla på vågen :( men har iaf gått ner 5 kg på 6 dagar men hoppas att jag hinner gå ner två till innan lördag :) För då är det faktiskt så att jag nått mitt första MÅL :) Men just nu är jag lite irriterad på mig sjä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards